14 Şubat 2009 Cumartesi

14 Şubat Bikbiklemecesi

14 Şubat; ilk defa bu günün tüketime ivme katıp paranın dolaşmasını sağladığından dolayı sevindim. İyi ki yapmışlar dedim. Milletin -esnaf,çalışan,şu,bu- yüzü güldü 2-3 kuruş fazla kazandığı için. Ekonomik kriz böyle iyi kalpli yapıyor adamı işte... Yoksa antikapitalist takkemi takıp bikbikleyecektim. Neyse artık...

(anne ben kapitalist oldum)

Din gibi bişey ki bu. Annen-Baban, akrabaların, çevren öyle olduğu için sen de doğal olarak öylesindir. İstediğin kadar idealist olup kafa şişir. Ancak aynaya bir göz attığında zavallılığını görürsün. Gördüğün şey içine su kaçan converslerin olmazsa poponda kıpkırmızı parlayan levi's etiketi, o da olmazsa midendeki kola veya içtiğin ilaç; o da olmadı tuttuğun takım olacaktır. Ya da başka bir şey.

Beni en soldan biraz daha merkeze iten kuvvet de dünyanın sahip olduğu bu atmosferdir. Zira bahsettiğim atmosfer atmosferliğini bilmez, hem dış hem iç mekandan çıkıp kanına dahi işler.

Asıl işe yaracak olan bikbikleme yoluysa bu bataklığın çamur oranını %99'dan %98'e nasıl çekeriz sorusuyla uğraşmaktır. Mevcut sistemi en iyi şekilde kullanıp, hacimce çok olan boşlukları sosyalist düşünceden de feyz alarak ortaya bir mozaik çıkartmak fikrimce en akıllıca olandır.

14 Şubat İlk paragrafta anlattığım şekilde beni biraz liboş yapmış akabinde de bu şekilde bikbikletmiştir.

Bu özel günü hakkıyla kullanıp ceplerini doldurmuş tüm esnafların ve büyük işletmelerin sevgililer günlerini canı gönülden kutlarım. Hiç değilse karnını biraz daha iyi doldurarak eve giden bu kişiler akşama eşleriyle daha sevişgen bir gece geçirebileceklerdir.

10 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yavuz Karaburun dedi ki...

Sen okuduğunu anlamıyorsun bence.

Nasıl ki şu bahsettiğim takkeyi takıp mal mal konuşurlar; bişey dediklerini sanırlar, sen de onlara kalkıp miladdan beri kullanılan kalıp halinde cevaplardan birini veren hayatı yaşa çocuğu rolünü kapmışsın. Ama ortada bu rolü gerektiren bişey yoktu. Şiddetle boşuna olmuş.

Hepsini sonuna kadar kullanıyorum zaten, olup bitene de mağdurluk falan dediğim yok ki yazıyı okuduğundan hakkaten şüphelendim bu noktada. Başlığa bakıp yazdın heralde...

Ayrıca 16'yı geçeli 2,5 sene oldu; 16'ya kadar da alkolle aram olmadı ve ayrıca şu anda da çok yok. Nerden çıktı bunlar?..

Hoş, bu tip yaftalarla 'bikbikleyenleri' oldum olası takmam fakat blog'da hiç yorum olmadığından takılayım azcık dedim.

İnternet ortamında okuduklarını anlamayan doğuştan copy/paste'ci bir ton ergen var, bu -anlamsız olsa da- uzun yazıların altında da senin istediğin gibi ezilebilirler. Bence benim gariban blogumu bırakıp onlarla eğlenmeye çalışsan senin açından daha iyi olacaktır. Yok ben senin aptal yazılarınla uğraşcam böyle dersen benim için hava hoş, cümle kurma antrenmanı yapmış olurum :)

Sana da başarılar tabi sınavda.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yavuz Karaburun dedi ki...

Ya bırak bu numaraları allaşkına trolleştikçe trolleşiyosun. Ne ezmesi ne ezilmesi, sanal gurur yapcak adam mıyız biz? Ben değilim. İlk mesajındaki hitap şeklin ve kullandığın cümleler ikinci mesajında tekrar ta en baştan anlatmaya başladıklarına göre çok yanlış ama bunu ancak aradan zaman geçtiğinde anlarsın çünkü şu an nerdeyse çelik ayna diyecek kadar çocukça sidik yarıştırma safhasına gelmişsin. (nasıl böyle oldu şaşırdım yalnız, naptım lan ben ahah) Ben ne desem altta kalmaz (daha doğrusu eleştrilerimi altta bırakma olarak algılar ve uzatırsın) daha da çirkinleştirirsin. O yüzden fazla uzatmayayım ben en iyisi.

Nerden kaptın bu kini anlamadım.

Ergen blogu yaptın sayfamı :(

İddiaya girerim ki nüfusumu gösterdiğimde akıl yaşı geyiği yapacaksındır.

Neyse, kestim ben burda.

Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Yavuz Karaburun dedi ki...

(bkz. yazdıklarından utanan kimse)

Adsız dedi ki...

tamam canım tamam. sen nasıl istersen.
ama nedenini de bilmek istersin belki; aynı dershaneden olup, haftada iki gün birbirimizin yüzüne bakmamız gerektiği için bu polemik büyümesin istedim.
eğer bunu büyütmekte kararlıysan, yazıklarını yine bir oku, sonra da git nüfus mudurluğune yaşını yanlış yazdıkları içn başvur. (bak ine anlamazsın bunu şimdi)
hadi bebeyim. sana iyi eğlenceler.

Yavuz Karaburun dedi ki...

lol
hala buraya mı bakıyosun sen

sil yine hadi sil sil bişi demicem bu sefer aheh

Adsız dedi ki...

emin ol bakıyorum. mail geliyor bebeyim. geçen gün de silmek için girdim.
yazık sana. fotodaki senin şuanki halin dimi ?

hit