18 Ağustos 2009 Salı

mim

Uzun süredir blog takip ederim, ederim de pek iyi tutmam kendi blogumu. O yüzden olsa gerek mim olaylarını hep okuyarak takip ettim bugüne kadar.

Yiğit Arda Beyler beni mimlemişler, usulü devam ettirmemek olmaz şimdi değil mi? Şaka maka kendimi mahalleye yeni gelip oyuna çağrılan çekingen çocuk gibi hissedip sevinmedim değil hehe. Yeni gelmediysem de aşağıya inip koşturmamıştım çok fazla, ondan olsa gerek. Lafı uzatmadan başlayalım anketimize...

- Hangi şehirde yaşıyorsun?

İzmir. Fanatik karşıyaka 'spor'lu değilim ancak bu soruya hep Karşıyaka diye cevap veresim geliyor. Doğma büyüme 35½ kısaca.

- Mesleğin?

Öğrenciyim. İktisat okuyacağım, bu da aşağı yukarı mesleğimi öğrenmeme çok var demek oluyor sanırım...

- Blog yazma kararını nasıl aldın?

Kafamın içinde sürekli bir şeyler yazarım da bunları kağıda, word'e geçirmediğimden havada kalırlar. Blog açma işi de hep aklımdaydı ve bir gün açıverdim, kafamdakileri pazarlamaya mekan yaratır diye. Yazmayı seviyorum çünkü.

- Ne kadar süredir blog yazıyorsun?

Arşivime göre Haziran'08'den bu yana yani aşağı yukarı 1 yıldır.

- Blogunu hangi sıklıkla ziyaret edersin?

Açıkçası bilmiyorum. Dalgalı bir heves seyrim var, mesela son 3-4 aydır bloguma üvey evlat muamelesi yapıyor olsam da ondan önceki aylarda çok sık ziyaret ederdim kendisini.

- PC açıldığında blogunu açmak kaçıncı sıradaki iştir?

Üstteki soruya benzer bir yanıt olacak. 3-5-7 veya 15 olabilir.

- Başka bir blog sayfasında görüp aldığın bir şey ya da gittiğin bir yer oldu mu?

Pek sanmıyorum. Ama bu demek değildir ki bloglara o gözle katiyen bakmam, sadece denk gelmemiş olmalı.

-Bloğunda hangi konulardan bahsetmek seni mutlu eder?

Bu açıdan blogumu hafiften piç gibi kalmış hissediyorum. Branşlaşamadım hiç bir zaman herangi bir konu üzerinde. Beni mutlu eden şey içimden gelip sadece benim blogumda olacak olan bir şeyi veya orta malı bir konuyu bana özel hatlarıyla ele almaktır. İnternet çöplüğüne katkıda bulunmak istemem.

- Bloglarda gördüğün diğer blog arkadaşlarını eklemekte seni cezbeden ne olur?

Ya kafama yakın hissetmem lazım ya da başka bir dünyadan olmalı blog tutan insan. Farklı hayatları takip ederek bişeyleri öğrenmek zevklidir; kendi hobilerimi, düşüncelerimi güzel bir biçimde ele alan insanlara yakın olmak da öyle.

- Blog aracılığıyla para kazanma fikrine nasıl bakıyorsunuz?

Bunu yapabilen çok az insan var sanırım. Kazanan kazansın çok da umrumda değil aslında. Bana gelirsek, başka bir sitede olan google adsense kaynaklı reklamlarımdan bir perçem kendi bloguma eklemekte hiç bir sakınca görmemekle birlikte ayda bir sakız parası da olsa biriksin isterim.

Ama hiçbir zaman blogumla karnımı doyuracağımı düşünmüyorum, klasik laf var ya, bizim ki amme hizmeti. Gerçi o da değil. Hizmet felan yok bu blogda çünkü, tamamen kendi çöplüğüm burası, ben de öten horozum. İnsanların okuyup yorum yapması gelecek olan 2-3 kuruştan çok daha önemli.

- Blog arkadaşlarınla buluşma, biraraya gelme fikrine ne dersin?

Şimdilik olacak bişey değil ondan eminim. İleride belki...

- Bu soruları kimler cevaplasın?

Vakitleri varsa ve de anket hoşlarına gittiyse Geowyns ve Mozturk cevaplasınlar :)


Hiç yorum yok:

hit