2 Eylül 2008 Salı

eylül traşı

"Adam olmuşsun adam, dur fotoğrafını çekeyim..."
"Erkek oldun, yüzün gönlün açıldı"
"Asker gibi..."

Son dört senedir her eylül başı, berber sonrası ev halkı tarafından duyduğum ithaflar efendim bunlar.

Saçlar mart-nisan sezonunda kesilir, hazirana doğru okul bitimine bir kaç hafta kala hocalar idare edilir, yaza hali hazırda uzun saçla başlanır ve ağustos sonu saç boyu maksimum seviyesine ulaşır.

Ve sonra eylül...

Zaten yeterince genç olduğum için, berber sonrası iki yıl gençleştim diyemiyorum tabi ki. Bunun yerine iki yıl küçüldüm demek daha gerçekçi. Eh, bu da pek hoş bir durum sayılamaz.

Ersin Karabulut'un deyimiyle patates gibi ortaya çıkan suratımın bir an önce pürüzlenmesini, saçlarımın tekrardan dalgalanmasını beklemek bir yana dersane sınavları olsun sorumluluk sınavları olsun kafam pek iyi değil bu aralar.

Mazeretim var ama güleyim ben en iyisi yine de. Ha gayret di mi...

2 yorum:

farawaysoclose dedi ki...

"yüzün gözün açıldı" olmaya o? gönlün niye açılsın??? :)

Yavuz Karaburun dedi ki...

hmm doğru, neden öyle yazmışım ben de bilmiyorum :)

hit