5 Ocak 2009 Pazartesi

Kimden Korkulur? - A.Boysan

Sevin Azrail gelince
............Ondan korkma sakın!
.......................Oy avcılarından kork!

Azrail götürür, bırakır
............Ötekiler yapışır kalır

Karaborsa cennet biletleri
............Hep oy avcılarında

Cehennem zor olur ama,
..........Cennetin böylesi
Hiç çekilmez

..........................Öteden haber
.................Yakıt bitti, cehennem soğudu,
..........................Herkes kürk giydi.

Bu soğuk daha iyi
...........Yakmıyor ama zor.

Sevişmek zor oluyor
.............Bu kürklerle.

Bir hayır sahibi çıksa da
..............Aile boyu kürkler getirse.

Aydın BOYSAN (Uzun Yaşamın Sırrı, sf.186)

***

Aydın Boysan'ın son kitabında, yazılar arasına sıkıştırılmış şiirlerden birisi. Çok beğendim alıp buraya koymadan edemedim.

Bu arada, sevgili Aydın Boysan'la tanışma fırsatı elde ettim geçtiğimiz yılın son zamanlarında. Şeker gibi bir adammış. İmrendim, saygı duydum. Olur da 88 yaşıma ulaşırsam, Aydın bey gibi olayım. Sağlıklı, dinç; çivi gibi. Neşeli, hoş sohbetli ve bir dolu!

Hiç yorum yok:

hit