26 Haziran 2009 Cuma

cya mj!

m.jeksın ölmüş bugün, hatta demin. ben mi fesatım bilmiyorum da haberi duyunca üzülmedim sadece şaşırdım ve hemen aklıma adamın pedofili sapık olduğu geldi. aklıma diğer gelen şeyse herkeste m.jackson fanatizmi başlayacağı ve şarkılarının herkes tarafından dinlenmeye başlanacağıydı. bu hadiseye de gıcık oluyorum ama asla önüne geçilemeyecek belki de en normal insan davranışlarından biri bu. bir insanın ölmesinin ardından o insana dair şeylere olan ilgi ve saygınlığın 5bin kat artması.

ekşi'de de adamın biri demiş: "oha gerçekmiş. başımız sağolsun. müslüman da olmuştu. mübarek gecede öldü. allah rahmet eylesin."

gülmeyip de neyleyeyim. Ha tabi bunda çocukluğumun m.jacksonla geçmemiş olması, onu idol aldığım bir ergenliğin olmaması, hiç bir zaman kendisine hayranlık duymamam çok etkilidir şüphesiz. sevenler kusruma bakmasın.

Hiç yorum yok:

hit