24 Haziran 2009 Çarşamba

keşfu'z zinternet

Uzun süredir RSS okuyucumda bulundurduğum ve seyrek de olsa ziyaret ettiğim tasarımı aşmış içeriği kaliteli müzik blogu, 110desibel.com 'da tanıtılan bir başka sağlam müzik blogu: Pasif Agresif var elimizde. Bu da kaliteli içeriğiyle takip ettirecek gibi gözüküyor kendisini uzun yıllar. Şimdilik bunları yerimlerine veya RSS okuyucularımıza kaydedelim ve devam edelim.

Daha sonra Pasif Agresif'te gezerken gördüğümüz Sıfır KM 'nin yeni albüm çıkardığına ilişkin habere gelelim. (link)

Kısa süren kritik oldukça etkili, hemen albümü Mozturk'ün önerdiği paylaşım sitesi depar'a gidip uygun aramayı yapalım. Korsan müziğimizi indirip müzik dünyasına sözde zarar verelim.

Bu arada Sıfır KM'ye de değindiğim eski bir blog girdisini okumakta fayda var. (link)

Ardından albümümüzü açalım ve yurdum insanının elinden çıkan yerli malının tadına varalım. Özellikle Zalim'deki elektro gitar tınısına dikkat.
İşin aslı albümü ilk dinleyişte beni en çok o elektro gitar sesi mıhladı. Yoksa keşfedilecek büyüleyici tınıların daha çok olduğundan eminim. Genel olarak bakarsak, hakikaten kaliteli bir albüm bu. Pasif Agresif'teki arkadaştan daha iyi bir kritik yapamayacağımı bildiğimden dolayı hiç o işe girişmiyorum.

***

Bu yazıyla birlikte severek takip ettiğim 3 blogu, sömürdüğüm 1 forumu ve dinlediğim enfes albümü paylaşmış oldum sizinle.

Belki keşfu'z zinternet diye seri yapar devam ederim bu yazılara.

Bu arada isim Katip Çelebinin yazdığı ve ilk biyografi olarak bilinen "keşfu-z zunun" dan esinlendi. (bkz.öss'den çıkmış bünye; tm'ciyim elbette.) Ortaya ne kadar doğru bir kelime çıkarmış oldum keşfu'z zinternet diyerek bilemem de bana hoş geldi.

Keyifli vakitler.

2 yorum:

Yiğit Arda Türkoğlu dedi ki...

Beni google readerdan çıkartıp yorum yapmaya taşıttı açıkçası.

Siteler için teşekkürler, sıfır km haberi için apayrı teşekkürler.

Yavuz Karaburun dedi ki...

Birşey değil, her zaman bekleriz =)

hit