28 Ağustos 2008 Perşembe

Med Cezir


dökülür yediverenler teninden rengârenk
açarsın mevsimli mevsimsiz bir tanem
değişir kokun, ısınır kanım
beni yakarsın
vazgeçilir gibi değil
bu med cezirler
fırtınam, felaketim hasretim
yetmiyor sevişmeler yetmiyor
şiddetin ne hoş
ne güzel şefkatin
sevdikçe sevesim geliyor
ölene kadar peşindeyim bırakmam

tutuşur geceler yanar
geceler söner
bedenim altüst
sarhoş başım döner
karışır tenime
karışır teninin tuzu bir tanem
vazgeçilir gibi değil
bu med cezirler
fırtınam, felaketim hasretim
yetmiyor, sevişmeler yetmiyor
şiddetin ne hoş
ne güzel şefkatin
sevdikçe sevesim geliyor
ölene kadar peşindeyim bırakmam


Durduk yerde mırıldanmaya başladım bu şarkıyı bugün. Ne bir melodi duydum ne de bir söz halbuki. Öyle içimden geliverdi... Hoşuma gidince de mırıldanmaya devam ettim. Şarkının ne kadar sevimli olduğunu bir kez daha fark ettikten sonra bu sayfada da bulunsun istedim.

Metalci tripleri bir yana, med cezir'in ülkemize pop alanında kazandırılan en güzel aşk şarkıları listesinde rahatça ilk 10'a girebileceğini söyler ve popçu kimliğimi tekrar gömerim toprağın altına yazımı sonlandırırken :)

Levent Yüksel'i de anasım geldi bak şimdi. Adamımız onca zaman pop semalarında karnını doyurduktan sonra eline bas gitarı alıp sıfır km diye grup kurdu ya... helal olsun ne diyelim.

Pop, şu bu o bir yana. Güzel müzik güzel müziktir.

Hiç yorum yok:

hit