20 Ağustos 2008 Çarşamba

ben galiba...

Bu blog işini pek beceremedim.

Halbuki aylardır aklımdaydı bir blog açmak. Çok zormuş gibi de bir türlü açamamıştım ya... Sonra açtım ama yine de böyle "her gün yazarım ben buraya oh ne güzel yaşasın" diyememiştim. Gaza gelemedim bir türlü yani. Aslında yazı yazmakla aramın pek olmadığını mı keşfedecem yakında veya uyuzluğuma bir başka garanti belgesi mi edinmiş olacam, bilemedim.

Bloga direkt kendi ismimi vermem mi acaba ortaya çıkarttı bu samimiyet problemini? Yoksa dilbilgisi kurallarına sadık kalmaya çaba gösterdiğimden ağdalı bir anlatıma sahip oluşum, bunun sonucunda da he deyince yazı yazamayışım? Takip eden pek kimsenin olmayışı mı problem onu da bilmiyorum.

Aslında kimbilir, sadece ayda 4-5 kadar yazı yazacağım buraya. Cebimdeki not defterine yaptığım muameleyi göstermeyip daha özel, ayrıcalıklı bir yere mi koyacam blog denen şeyi? Cepteki not defterinin adı da "blog note" olur genelde. Bak onu şimdi fark ettim mesela :)

Yani, bu bloga not defteri gibi mi davranmalıyım? İyice karıştı bak kafam. Kafama göre uğraşayım işte deyince de olmuyor... Balon gibi sönen bir hevese sahip olmuş olmak da istemiyorum. Her neyse.

Böyle gereksiz bir yazı oldu bu da. Buraya kadar okuduysanız ufak bir özrü borç bilirim.
selametle.

Hiç yorum yok:

hit